fredag 9 september 2011

4 saker gånger 5

Berätta 4 sanningar om dig själv:
1. Jag är blyg och osäker på mig själv (dock inte med kompisar)
2. Jag kan vara ganska avundsjuk, men jag hatar det och försöker arbeta bort det
3. Jag säger oftast det jag tänker och tycker

4. Jag är sjukt mörkrädd, eller ja, det jag tror gömmer sig i mörkret




Berätta 4 saker du gjort idag:
1. Gått i skolan
2. Skrattat
3. Pussat min älskade Lehandro
4. Kollat på Paradise Hotel


Berätta 4 saker du har på dig just nu:

1. Svart Bh
2. Rosa String
3. Svart linne
4. Chinos

Skriv ner 4 saker du hatar: 
1. Oärliga människor
2. Att jag inte har så mycket pengar som jag vill ha

3. Folk som är otrogna mot sina partners4. Att bråka med folk


Skriv ner 4 personer du bryr dig om (Förutom Familjen) :
1. Lehandro
2. Emma
3. Jennie
4. Frida

Inga kommentarer: