måndag 8 augusti 2011

oj vad jag är dålig

Har inte bloggat på mer en än vecka, illa av mig.. :/
Men till mitt försvar så har jag varit ute hela tiden, och internet har inte varit det bästa uppe i rättvik ;) 
Men förra veckan så va det ju Classic (Classic Car Week) i rättvik, så jag och Lehandro åkte upp dit, och det blev att träffa massa kompisar och vara ute på nätterna ;) 
Drive in bio vart det också, Bilar 2 såg vi förra måndagen, några dagar innan den kom på bio, känn på den! ;)  
Hade det jättemysig, träffade gamla vänner, och lärde känna många nya, riktigt mysig vecka! 


Bilder kommer när dom kommer, så håll ut, haha ;)






Bloggningen kommer att vara dålig fram till det att skolan börjar, så ska sluta med 30 dagars grejen, för den gick ändå inte så bra. Så När skolan börjar igen den 22 AUGUSTI så börjar bloggningen bli mer regelbunden ;) Det är ju trots allt sommarlov? ;)

Inga kommentarer: