onsdag 20 juli 2011

vet inte

Har fixat mig nu och tänkte dra till Lehandro, men vi får se hur det blir med det ;)

Innan jag drar någonstans så ska jag iaf sätta på mitt copterskydd :D

iPhone - LCD-skydd Copter Displayfilm Apple Iphone 3G

"Copter Displayfilm består av ett oerhört stryktåligt material ursprungligen utvecklat för militärt bruk.

Materialet som är en förgrening av en uretan film var framtaget av U.S Army under Gulf kriget för att skydda
helikoptrars rotorblad från nötande ökensand.

Filmen är optiskt klar och garanteras för livet mot gulfärgning eller sprickbildning på grund av
UV-exponering


Tål frysnings temperaturer, hög värme, oljor och bensin, tillsammans med nötning av stenar och andra slitande element."



Jag rekomenderar verkligen den här till er som ska köpa en tuchmobil! Super! :D

Inga kommentarer: