söndag 3 juli 2011

vad har hänt?!

jani, ni undrar säkert vad jag har haft för mig, så tänkte säga lite kortfattat ;)

Har varit på bio två gånger, först "Kronjuvelerna", sjukt bra svenskfilm, riktigt bra var den!
Sen så har jag sett Transformers, 3:dje filmen, också sjukt bra, den bästa av dem tre, och UNDERBARA 3D effekter, lätt bästa 3D effekterna jag har sett på bio!


Sen har jag ju jobbat också, det är det jag har gjort på vardagarna, och vart med Lehandro :)
Midsommar firades med familj och vänner till familjen, och Lehandro var med då också :D Vi hade det jättemysigt under dagen och kvällen, åt god mat och allt. Men det bästa var nog att jag ( mitt lag) vann över Pontus på FIFA igen. Det kändes riktigt bra! och det va inte bara en gång, utan tre, MOAHAHA! ni fattar säkert inte vad jag menar, men va bara glada för min skulle ;)

Sen sist jag bloggade så har jag hunnit shoppa lite/ fått nya saker, men tänkte visa det imorgon istället, nu ska jag sova :( ska gå upp klockan 05.30 imorgon, något jag INTE längtar till.. Det blir så under hela den här veckan ungefär, inte roligt.. :(


Inga kommentarer: