måndag 11 juli 2011

Internet är tillbaka! (igen..)

yes, ni såg rubriken, haha :D
Den här veckan har jag jobbat, vart i stinsen med Josefine och varit med Lehandro :D
En skön vecka, och nu har jag äntligen semester/ sommarlooov! inge mera jobb nu! härligt härligt, men kommer ändå att kännas tomt :/

~BILDER~

 - en ny Parfym till min samliiing :D
Calvin Klein - euphoria (en favorit, lutar underbart!)

 en ring från Ur&Pen

Issey Miyake - L'EAU D' ISSEY
också helt fantastiskt!
ett nytt halsband!

Klänning från MQ, hade den på midsommar

Glitter tights typ, inte bästa bilden men ni kommer se dom på bilder i fraamtiden

tights

och ännu ett par tights! 

Det här är lite av grejjer som jag har fått/ köpt under tiden jag inte har bloggat, mer kommer antingen imrn eller senare, vi får se hur det bli ;) sen kommer bilder från andra delar av lovet senare också :D


Inga kommentarer: