fredag 29 juli 2011

Glömde helt bort..

.. att jag skulle göra 30 dagars grejen igen.. menmen, här kommer den för de dagar jag missat!

Dag 2 ♥ - Något jag tipsar om


Klädesaffären New Yorker! och att gå ut och springa på sena sommarkvällar, eller göra situps på stranden!



Dag 3 ♥ - Det här åt jag idag
kommer faktiskt inte ihåg.. Men massa glass åt jag iaf!



Dag 4 ♥ - Mina syskon


Fabian, Noah, Olle = Mina Halvsyskon
Isabell/Bella, Emma = Låssassyskon


Dag 5 ♥ - Min kärlek


Ni alla borde veta att det är Lehandro vid det här laget ;)


Dag 6 ♥ - Min dag i detalj


Vaknade, åt frukost, Kollade på Hopp med Lehandro, kollade på harry potter (Den flammande bägaren, fenixordern och halvblodsprinsen) Spelade sims, åt mat någongång därimellan, åkte hem till mig vid 12 (för en timme sen dvs) och nu ska jag kolla på den näst sista HP filmen




~~~
Ska verkligen bli bättre på det :( 


Så jäkla ball!








Inga kommentarer: