måndag 18 juli 2011

Födelsedagspresenter!

Jag fick två stycken i Fredags av Lehandro, vi firade den då för att igår så kom lite släktingar hem till mig och så :) En av presenterna var att han bjöd mig på middag, och det var riktigt gott! Och sen så fick jag ett jätte vackert halsband av honom! Och efter det drog vi på Harry Potter, som ni säkert vet om ;)
Och Juste! fick en av hans lillasyster Anais i torsdags, för hon åkte utomlands igår, och vi skulle inte träffas mer, så hon passade på att ge mig en då :D Urgullig är vad hon är! :D









Sen så fick jag lite (mycket) av familjen/släkten/Emma igår också :D Ni får se några saker här nedanför, resten kommer imorgon ;)

Fick dem här två av Lehandro också! Så söt han är som köper så myyycket!
en Ear Cuff & ett par örhängen som är som små legobitar! 

Fick en sjukt snygg klocka från min mycket kära vän Emma, och så fick jag den här söta ringen!

Jag fick det här kortet av pappa, Carolinne, Fabian och Noah där det står "1 ÅR KVAR TILL FRIHET :) GRATTIS PÅ DIN 17-ÅRS DAG. DET FINNS 9 LIKADANA LAPPAR PÅ DIN MORS KONTO SOM VÄNTAR PÅ DIG
ÖNSKAR PAPPA, CAROLINNE, FABIAN NOAH
GÖR NÅGOT RIKTIGT KUL MED SLANTARNA!"


Inga kommentarer: