måndag 13 juni 2011

tre missade dagar

Dag 27 - Min dag


Vi tar igår så, det var en ganska så händelserik dag..
Söndag den 12 juni.


Jag och mormor skulle åka hem ifrån Vårgårda, men vi hade åkt i ca 5 minuter, sen så kom det ljudet man inte vill höra *PANG* sa det, och framdäcket hade punktering, och bakdäcket hade en "bula" vilket innebär att det när som helst kan explodera. Så vi fick åka till verkstaden, och sedan fick vi åka till Alingsås för att därifrån ta tåget upp till stockholm. med den turen vi hade idag så slutade det med att tåget var 55 minuter sent, så vi var vid centralen vid 17.00. På tåget så kollade jag på halva "New Moon" & "Eclipse". När vi kom till Centralen så kunde ingen hämta oss, så det var bara att sätta sig på pendeln med all packning. Jag hoppade av vid Rotebro, mamma kom och hämtade min packning, och till min stora glädje så kom min älskling och mötte mig :D så vi åka tillsammans hem han och jag. Väl hemma så packade jag upp, fixade ordning på rummet, visade mina nya kläder, duschade och liknande. Sen på kvällen tog jag det bara lugnt. 


Dag 29 - En sak jag önskar jag fick uppleva igen


Tror nästan att det blir att åka till USA eller SydAfrika igen. vi hade det otroligt skönt där, verkligen underbart! så sjukt fina miljöer, och så mycket att upptäcka!




Dag 30 - En sak jag gör varje dag



Sover, klär på mig? 
nej men om vi pratar vardagar, då jag går i skolan så ser mina mornar ut ungefär såhär


Går upp
Duschar, gör det oftast om jag hinner
Klär på mig + väljer smycken
Sminkar mig + borstar tänderna
fixar håret
Springer till bussen

Inga kommentarer: