onsdag 29 juni 2011

TRANFORMERS!

Sitter på donken, as usal, har dock inte ätit något härifrån, köpte mat från subway, billigare och godare! Sitter här med Lehandro, vi väntar på axel och Raul som borde komma närsomhelst :D
Klockan 21.10 så blir det TRANSFORMERS!!!

Idag har jag jobbat (vet inte km jag har sagt det, men jobbar på dagis nu i tre veckor, har en och en halv vecka kvar. Både roligt och tråkigt. Jobbar med härligt personer!) och sen drog jag i Lehandro in till stan. Vi gick av en slump in på Åhléns, och där var ingen mindre än Eric Saade ! Köpte en skiva till lrhandros lillasyster, hon älskar Eric! Man fick gåupp och få autograf, så passade på att krama honom! Han luktade sjukligt gott, mums :D
Sen drog vi t Ur&Pen där jag köpte earcuff's :D helt underbara!

Men nu ska jag sluta skriva, för vi ska börja dra ut och jag vill till köpa godis, hihi.

Skriver när jag orkar och kan!

Kyss! :D

Inga kommentarer: