måndag 6 juni 2011

test - det va ett tag sen? ;)


Ska snart iväg, vi drar vid halv 10, så vet inte hur jag kommer blogga idag. Inte för att jag har varit så värst bra på det dem senaste dagarna heller. Men iaf, u get the point ;)

Åtta saker om dig själv!1. Är du singel? – nej
2. Är du lycklig? – sjukt lycklig
3. Är du uttråkad? – nej, bara kissnödig.. :(
4. Är du ledsen? – inte det minsta
5. Är du italienare? – inte vad jag vet
6. Är du cooling? -  Coolaste
7. Är du från irland? – det tror jag inte 
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? -  nope
Åtta saker om ditt kärleksliv!1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? – jag vet inte
2. Har du någon gång blivit sårad? – jepp
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille samma natt flera gånger? - haha, oom jag har!
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? – jepp
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna? – om jag har.. ;)
6. Har du haft en hemlig beundrare? – haha, ja, tills han blev avslöjad. ;)
7. Är du kär? – OHHHJAAA! 
8. Vill du gifta dig när du blir stor? – vet inte, det beror på personen och tiden. 
Tio saker, två alternativ!1. Kärlek eller lust? – Kärlek :)
2. Hår eller ögon? - ögon
3. Katter eller hundar- vet inte.. en vovve kanske?
4. Några få bästa vänner eller jättemånga? – Många`? :D
5. Tv eller internet? - både och. ;)
6. Coca-Cola eller Pepsi? – Coca-Cola, helt klart!
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll? –Romantisk hemmakväll? eller det beror på vilket humör jag är på
8. Pengar eller lycka? – outch, kan man vara lycklig utan pengar?
9. Dag eller natt? – why not both?
10. Msn eller mobil? – MOBIL!
Tio ”har du nånsin…” 1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? – nepp
2. Brutit ett ben? – nej, o det är jag glad för!
3. Gjort nåt du ångrar? – absolut…
4. Hoppat Bungee Jump? – nej, men har alltiid velat!
5. Ljugit för någon du tycker om? – ja?
6. Ätit en hel tårta? - nej :(
7. Gjort bort dig offentligt? - hahahaha, svaret på den frågan är ganska självklar ;)
8. Viljat bli tsm med ditt ex igen? – NEJ!
9. Gråtit när ett husdjur dog? – jaaa :'(
10. Velat försvinna? – jeppsidoo
Tio senaste!1. Telefonsamtalet du gjorde? – Axel 
2. Telefonsamtalet du fick? - Lehandro
3. Personen du var med? – Förutom familjen så var det  Lehandro
4. Roligaste grejen som hänt? – att vi snart är klara med *piip*
5. Personen du sms:ade? – Älskliiing
6. Du kramade? – Lehandro tror jag
7. Du senast skrev till på myspace? – har inte 
8. Du kommenterade? - ingen aning?
9. Du tillbringade natten med? -Älskliiing :D

Inga kommentarer: