torsdag 9 juni 2011

it's all about me

Höger- eller vänsterhänt: en rak höger!
Humör just nu: taggad, bra
Favoritgodis: typ allt.. xdd
Kläder just nu: svarta tyg skor, strumpor, shorts, linne, trosor + bh
Musik just nu: inget
Vad sa du senast: "vart ska du"
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: framtiden
Sommarplaner: sola, bada, jobba, vara med kompisar, vara med älsklingen, ta det chill, åka iväg på olika saker
Fisk eller badkruka: FIISK
Saft eller alkohol: lätt alkis? haha, nej, jag föredrar COLA!!!
Hur många kuddar sover du med: så många som möjligt :D
Favoritväder: mellan 25 - 35 :D fast bara om det finns vatten och skugga eller om det blåser ;)
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: (förutom mat och vatten och kläder) Data med internet och alltid fullladdat batteri, en stor lyxbåt och självklart Lehandro!
Spelar du nåt instrument: nope
Morgon- eller nattmänniska: natt, helt klart!
Sparare eller slösare: jag vill vara sparare, en är tyvärr en slösare :(
Bästa film: Pirates of the caribbean, Sagan om Ringen, Star Wars och Twilight filmerna
Tror på liv på andra planeter: yepp
Kommer du ihåg din första kärlek: Är men honom nu ;)
Älskar du henne/honom fortfarande: ohja!
Har du några homosexuella vänner: jarrå
Tror du på mirakel: Det gör jag säkert
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja.. eller, jag hoppas, så därför vill jag tro det.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: njaee..
Ser du på kärleken som ett misstag: nope. ibland kanske?
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 stycken, en kille först och sen en lillflicka
Bio eller promenad: Mys med bio, men promenader kan man prata på. Så säger en promenad till bion? ;)
Är du kittlig: skoja inte. Är kittlig ÖVERALLT!
Snarkar du? haha, ibland ;)
Stjärntecken? Kräfta!
Rädd för insekter? nepp, tycker bara att dem är snuskiga. Eller jo, Getingar, bin och humlor är jag jätterädd för!
Äckligaste insekten: samma som ovan
Största svaghet: blir lätt svartsjuk/avundsjuk
Det här är jag bra på: Att vara bääst!
Bästa bok? har gjort ett inlägg om det, här hittar ni inlägget!
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
 Samma som stålmannen
Vad vill du jobba som? Ingen aning
Chips, morötter eller godis? CHIPS!
Pizza eller hamburgare? PIIIIIIZZZZAAAA
Skriver du dagbok? gjorde det förut, haha! nu är bloggen mer som en dagbok kan jag tänka mig ;)
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? har redan piercing i öronen och naveln, men är lite sugen på att göra en till i örat. Och sen är jag vääldigt sugen på en tatuering, antingen vid skuldebladen eller på foten.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) vill ha städat, och stundtals är det det ;)
Gungar du på stolen? hehe :$
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Har alltid velat testa!
Vilken hand håller du gaffeln i ? Vänster om jag har kniv också, annars höger
Är du rädd för blod? ndet beror på, jag blir ibland äcklad av det, speciellt när det är på filmer eller om man pratar om de. inte så mycket när jag blöder och så.
Saltar du på maten? jag älskar salt..
Gillar du att sjunga? både och, jag hatar min röst men sjunga är roligt
Anser du att du är stark? Lätt at jag är ;)
Brukar du sola? yeah!
Vad gör du om du får hicka? skratta xdd
Röker du? nope
Snusar du? usch nej!
Använder du knark? aa fast neee!
Kaffe, te eller inget? Te!
Har du en besatthet? har jag säkert!

Inga kommentarer: