onsdag 1 juni 2011

Dagen

först så vill jag bara säga att jag och älskling har varit tillsammans i sex månader idag. Så sjukt snabbt tiden har gått! Jag älskar dig hjärtat!

Idag så blev det att åka till skolan vid 9, skulle kompletera på mitt SH prov. Igår fick jag 16 p, och idag höjde jag det med 14,5 så slutresultatet blev 30,5 p vilket var ett av de högre i klassen! Så sjukt nörjd att jag klarade det!! Efter det så drog jag och min underbara kärlek hem till mig, jag duschade, vi åt och så. Sen var det dags att dra iväg till St: Olof för att redovisa om vår kampanj. Vi ( jag, Lehandro & Herman) fick vänta ett tag innan vi skulle in, så vi passade på att ta några bilder!


Efter det drog jag och Lehandro hem till mig för att fixa oss och hämta lite saker, och sedan drog vi in till stan. Vi tänkte hämta biobiljetter där, men det fanns inte, så vi drog till Kista ist. Där fanns det inte heller biljetter, men vi fixade dom i Vällingby. Förklarar sedan varför vi letade efter några biljetter ;)
Där inne så käkade vi och kollade runt i affärer, mycket mysigt!

Inga kommentarer: