onsdag 18 maj 2011

två och en halv timme kvar nu!

Jag och älskling kom nyss till donken, vi tänkte käka lite innan vi ska gå på bio :D

Det blir det vanliga för mig, en stor pommes, McChicken junior, och en liten cola! På bion så blir det en stor cola och lite hotsnacks tror jag, eller om vi köper lite godis någon annanstans ;)

Idag så gick provet som det gick. Kom på en sak efter och blev skitsur, det va en ganska så viktig sak.. aja, vi får hoppas att jag kommer klara mig iaf! Efter det så drog jag Herman och Axel till willys, och sen blev det en tur till väsby. Sen tillbaka till skolan, äta lunch och sedan så drog vi vidare till station, och jag o Lehandro fortsatte in mot stan.

När vi väl kom fram så gick vi först till Yoghurt bar för lehandro ville köpa en glass, och sen drog vi till kungsträdgården. Efter ett tag så började det blåsa och bli kallt, så vi kollade runt i några affärer, och nu så hamnade vi som sagt på donken :D

Ser att jag ser otroligt trött ut, men det är jag, så kanske inte så konstigt?
Har gått i högklackat hela dagen med (9 cm i klack) och är lite ovan med det, så ni kan ju gissa hur mina fötter känns.. ;) haha, inte roligt. ångrar SÅÅÅ att jag inte tog med mig mina ballerina, men hade lite stressigt idag.. :/

Inga kommentarer: