söndag 8 maj 2011

sluta bita på naglarna!


som ni ser på bilderna så har mina naglar blivit längre ganska så snabbt, tack vare ett sorts nagellack som jag använder som smakar hur äckligt som helst! Det får mig att inte bita på naglarna. Jag har aldrig trott att något sånthär skulle kunna hjälpa mig, men det har faktiskt gjort det! naglarna har inte bara blivit längre, utan de har även blivit lite tjockare (hade huuur tunna som helst innan, typ som ett a4 pappers tjocklek). Ni tycker kanske inte at det har bivit sån stor skillnad, men nu har jag även filat mina naglar en gång. De var mycket kantigare innan, väldigt ojämna, så fick lov att fila ner dem :(
ska gå och göra det nu med, så att det håller sig fina. 

jag fick det här medlet av Lehandros mamma, så vet inte riktigt vart det är köpt tyvärr, men jag vet att det finns liknande på Kicks och H&M!

Inga kommentarer: