söndag 8 maj 2011

ny trailer till den sista harry potter!

Här kan ni se den!

Blir sjukligt taggad när jag ser trailern, vill att den ska komma nu nu nu!
Vill helst gå på premiären, och tror att det blir så :D

JIIPY!



Kom och tänka på en grej.
de flesta av mina favoritfilmer är inte bara en film, utan det är flera olika. vet inte varför, men antar att jag vill veta mer, och en film räcker inte. När det är flera filmer så fortsätter ju deras äventyr!

Men bara för att det är många filmer betyder det inte att dem inte är bra!
Jag är lite smått nervös över att potc inte kommer vara så bra som dem andra, och r väldigt nervös om det kommer en nummer 5. Men sen kom jag och tänka på en sak. Star Wars finns i 6 olika filmer, och alla är lika bra, och nu harry potter kommer med en sjunde film, och dem blir bara bättre och bättre nästan. Och twilight filmerna, dem kommer komma i 5 filmer också. Så borde kanske inte vara så nervös? Fast å andra sidan så är Hp och Twilightserien baserad på böcker, vilket potc inte är. hmm... vi får se hur det blir med det!

Inga kommentarer: