tisdag 24 maj 2011

Nationellt prov i matte

Har haft Nationellt prov idag i matte, Jag hoppas att det gick bra, men vågar inte säga så mycket försen jag får tillbaka mitt prov.

Efter NP så gick vi och åt, sen gjorde vi inget speciellt. Träffade på William och hade sällskap med honom när han åt, och sen när Lehandro och Micke skulle äta så följde jag med dom också, haha. Så har vart i matsalen tre gånger, myysmyys.

Nu har vi precis fotograferat skärmarna (det är sprickor i dem) och nu gör vi inget. Micke o Lehandro håller på med sina hemsidor (som vanligt) och jag sitter och funderar på vad jag ska hitta på. Antingen blir det att störa dem eller kolla på Scrubs och Family Guy.

Men nej, har inte så mycket mer roligheter att skriva, så vi hörs väll senare?

Kyss!

en bild på mig och Lehandro när vi va p bio innan vi var tillsammans, vi + några andra såg på resident evil 3D. Vi har 3D brillor och sitter i boisalongen, därför är bilden så mörk.

Inga kommentarer: