onsdag 18 maj 2011

Matte A nationella nu då..

Skänk mig en tanke och önska mig lycka till!

Har provet nu, skriver sen hur det gick och så. Hoppas att jag klarar det här, pinsamt om jag inte skulle göra det! Men jag blir alltid så stressad under prov, så gör alltid slarvfel, tyvärr. Jobbar så mycket bättre under lektionstid, men, vd ska man göra? det är bara att försöka, och verkligen gå igenom provet noga efter! fast brukar aldrig ha ork till det, men kanske bäst att jag gör det nu?

Igår på mattelektionen så fick vi göra ett gammalt nationellt test, och jag fick 14 av 16 rätt! så det kändes helt ok lixom ;) fast bara för det så kommer provet vara så mycket svårare.. :/

Aja, uppdate om hur det gick kommer!


btw, vi får inte ha miniräknare imrn.. DET kommer inte gå bra... 

Inga kommentarer: