lördag 14 maj 2011

Dag 01 - Presentation av mig själv

Ja ni, vad ska man säga?

Jag heter Felicia, är sexton år gammal, sjutton om 2 månader och två dagar.
För tillfället så bor jag i Sigtuna med min mamma och hennes sambo Micke, och min lillebror Olle.
Jag har tidigare gått på Väringaskolan och S:T olof, fast nu spenderar jag mina veckor på Arlandagymnasiet, går en IT linje, fast som i höst även kommer vara sam och media.
Jag har även en pappa (no shit?!) som bor uppe i dalarna, i rättvik. Är inte där lika ofta som jag var förut, men sådant händer. Där bor han med hans fru Carolinne och mina två andra småbröder Fabian och Noah.Icon Wink
Jag har även en alldeles underbar pojkvän, som ni säkert har förstått, och Lehandro heter han. Vi träffades i skolan då vi går i samma klass, men det är en annan historia ;) fem månader har vi nu varit tillsammans, helt sjukt vad tiden går snabbt! Loving

Det jag gillar att göra på fritiden är nog ganska så vanligt, vara med kompisar, gå på bio, shoppa och liknande.  Popcorn Ibland händer det att jag läser, men spenderar även mycket tid framför datorn min, mycket bloggar, och mycket filmer. Jag gillar även att fotografera, tycker att det är väldigt roligt, fast det känns knappt som om jag gör det nuförtiden.. mycket tråkigt!Blink

Som person så har jag fått höra att jag är väldigt rolig, är vild och galen, fast i rätt mängd. Älskar att hitta på saker, hatar egentligen att inte göra något. Många tycker även att det är lätt att prata med mig, att jag lyssnar på dem och så vidare, vilket är väldigt härligt! Fast jag hatar när folk försöker utnyttja mig, och pressar mig till olika saker för att jag är så välvillig och vill hjälpa alla. ibland hjälper jag andra lite för mycket och tänker ibland lite för lite på mig själv.Eusa Think

Har egentligen inte så mycket mer att säga om mig själv, och tror inte ni orkar läsa så mycket mer heller ;) Men om ni har frågor och så så är det bara att skriva en kommentar så svarar jag på den!Halo



Inga kommentarer: