lördag 26 mars 2011

Superhjältar!



Idag efter maten så ska jag och Lehandro kolla på Iron man 2 och någon annan film, watchmen kanske det blir.
Lehandro älskar superhjälts filmer, så jag har lovat honom att vi ska kolla på dem.
Bland annat så är det Batman, Superman, Hulken, Spiderman (fast har sett 1 och 3, är inte lika säker om jag har sett tvåan) och massa flera! haha, vi har en heel lista uppskrivet.. 


Men som sagt, idag/igår så kollade vi på Iron man (de första filmen) och den va faktiskt riktigt bra! jag trodde at jag skulle tycka att den var sådär, men den va faktiskt riktigt grym! 
Och idag så kollade vi på alien vs predator, den är tredje gången som jag ser den nu faktiskt, haha! såg den två gånger i sommras med några härliga människor.. haha, Jennie tog massa knas bilder då under filmen, dom gjorde massa grimaser (alltså sakerna på filmen)


1 kommentar:

Herman sa...

Watchmen är sääämst , så du vet ^^,