onsdag 23 mars 2011

Skolan nu

Jag varken hann eller orkade göra ett inlägg innan jag drog, jag kollade på film ist, det blev 


Nu så sitter jag i skolan, vi har grafisk kommunikation, helt okej ämne :) 

idag på bussen så var det massor med småbarn, typ 7,8 år gamla, högljudda som jag vet inte vad.. Har ont i huvudet nu, haha :(


En sak jag tänkte på, alla satt med iphone och höll på. Jag känner mig så sjukt gammal, när jag hade min första mobil så var det en svartvit skitsak. Barn nuför tiden växer upp så mycket snabbare än vad de gjorde förut. det är lite smått skrämmade på ett sätt. Dom går lixom miste om deras barndom, för den kommer aldrig tillbaka. Det är när man är liten som man ska leka med barbie, bilar, man ska vara ute och klättra i träd, leka kurragömma, bygga kojor. 



Inga kommentarer: