måndag 21 mars 2011

Måndag = tråkdag?

Idag mina kära läsare så är det måndag, vilket i vanliga fall skulle betyda skola, men inte för oss som går på arlandagymnasiet då vi har studiedag! Riktigt härligt, haha :D

Just nu så ska jag ta något att äta medans jag kollar på Grown ups, det var ett tag sendan jag såg den filmen :D

Sen blir det att fixa sig o möta mamma vid station vid kvart över 1, halv 2 för att få pengar, o sen blir det att dra på bio med Lehandro, Herman och Micke! Tror att det var Big Mama house (?) som vi skulle se på, sjukt awesome! Sen blir det antagligen att dra hem till Lehandro för han måste (!!!) hjälpa mig att fixa min kära dator som intr vill fungera... :(

Känner att ni måste tycka att det är tråkigt att ha inlägg utan bilder, men kan tyvärr inte göra något.. :( kanske snor älsklingens data senare o tar en bild eller två, hihi :D

Men nu så ska jag käka frukost, det blir antagligen mackor med tacosås & oboy att dricka, gör antsgligen en kopp te också, älskar det, även fast jag blir så sjuuuukt kissnödig av det, haha ;D

Inga kommentarer: