lördag 19 mars 2011

Lördag igen nu då!

Hejsan alla fina varelser, o ja, ni fula med ;)

på tal om det, vem bestämmer egentligen vad som är fult och inte? Varför ska det vara så snyggt att vara smal, ha stora tuttar, vara lång? Varför duger inte kort tjock och plattbröstad? Det är så sjukt hu skönhets idealet är..  När vi ändå är inne på ämnet så tänker jag gå ner i vikt och få snyggare kropp till sommaren, plattare mage o grejer ;) Så har börjat göra situps nu, morgon och kväll, mellan 50-100 varje gång. Det känns ganska bra faktiskt, har redan träningsverk, haha :D Ibland om jag har lite extra ork så gör jag armhävningar och plankan också, jobbigt, men mera värt det.

Idag så vaknade jag upp hemma hos min underbara pojke, men drog hem på direkten när jag vakande var tvungen att fixa med massa saker på mitt rum.. :/

Men nu är det klart, så nu ska jag och mamma dra iväg på massa äventyr (haha), bland annat till Gina Tricot för jag måste ha linnen innan dom tar slut!! Och sedan så plockar vi antagligen upp Lehandro också, mycket mycket trevligt!! :D

Men mn, nu ska jag draga iväg, mamma står och stampar i hallen, hihi :D

Kyssar!

Inga kommentarer: