måndag 28 mars 2011

lite smått sugen

på alla dessa gobitar!
 Jag har blivit kär i alla dessa genomskinliga tröjor, tycker att det är sjukt snyggt, utan att det är på ett slampigt sätt lixom!
Och sen dom andra tröjorna, lite trash lixom, skithärligt nu till våren/sommaren, luftigt o grejer, haha ;)
Det svarta med massa hål är det te x sjukt snyggt att bara ha ett svart linne under!
Riktigt sugen på alla ringarna, jag gillar att det är ringar och sen en kedja över, finns två med på bilden. Jag gillar även texterna väldans mycket, "Baby", "Hope", "Jadore", "sexy" & "Love Hate".
Sen bilden längst ner till vänster är ett handsmycke, det är tre ringar och ett armband, och det hänger ihop med en kedja. Sen så har vi även snygga kameror, dem representerar mig ganska mycket då jag gillar att fota!

Halsband nu då, och vad passar bättre till mig en mobil som den mobilnörden jag är?!
Eller varför inte en oreo kaka eller cupcake, vem gillar inte sötsaker lixom?


1 kommentar:

Anonym sa...

vart kommer det fjärde tröjan ifrån ? :)