söndag 6 mars 2011

Känner mig taggad, fast ändå otaggad.

Imorgon början skolan, STORA tummen ner på det.. Kommer vara personer som man kommer träffa som man inte har saknat ett dugg.
Fast kommer sammtidigt få träffa lovely personer som Josse, Frida, Herman & Micke :D
Sen så är det skönt att skolan börjar igen, för efter varje skoldag så är det en dag närmare skolavslutningen!!! HUR AWESOME ÄR INTE DET?!



             

Sen så längtar jag till helgen också, tjejkväll med underbara bruudarna, Josse och Frida, sen så på lördagen så blir det att slagga hos Herman och innan det vara med massa folk, härligt härligt!!
Helgen efter det blir det att vara med Joanna tror jag, och efter det så ska jag bort på grej och sen ska jag och Lehandro vara barnvakt åt olle :D Sen veckan efter det å är det april helt plötsligt, ännu närmare sommaren!!!
så vet att tiden kommer att gå snabbt, även fast jag bara vill sakta ner den..

Men Förhoppningsvis så har jag sommarjob också, ska bara dubbelkolla, men det känns riktigt bra, att jobba och få egna pengar :D

Menmen, ska plugga spanska nu och sen så ska jag kolla på DH och Duscha, så kyssar! :D 
            
            
            

Inga kommentarer: