tisdag 22 mars 2011

hemma nu!


Kom nyss hem från Lehandro (eller aah, för 30 min sen)

det tog oss nästan två timmar hem till honom, vi stannade o gjorde saker på vägen (inte det du tror Herman!!) och sen så missade vi typ en buss, även fast den åkte framför oss, men vi var så inne i vårt prat, så vi missade den helt, haha! (och vi kom inte på det försen senare, vi tyckte nämligen att vi hade väntat så länge på bussen, den ska komma en gång i kvarten, men det tog 30 min, haha)

Hemma hos honom så åt vi, sen så kollade vi på the notebook, så himlans kalas (haha, Lehandro) bra!

Sen var det som sagt tid för mig att dra.. :( Vid väsby så träffade jag på Axel, och det läskiga var att jag sprecis hade smsat honom, haha, ödet ;) haha

Men nu mina kära vänner så ska jag sova, godnatt!

Inga kommentarer: