lördag 26 mars 2011

godnatt!

Jag och Lehandro har precis kollat klart på The Notebook, och nu ska vi se på Iron man :D haha, undra vad jag kommer tycka om den filmen? Har aldrig sett den förut, men Lehandro gilar den ju, så lär ju ge den en chans ;)
Imorgon känns som om det kommer li en chill dag, inget spec att göra, förutom att mysa typ :D
Och ska även fixa flera låtar till min ipod, har typ bara 24 nu eller något.. :(
När jag fick min dator tbc (för sjutiartonde gången) så kopplade jag in ipoden i datorn till itunes, och då så raderar den ju allt.. BLÄBLÄBLÄ!
så fick lov att fixa om alla mina program och grejer, inte bra inte bra..
Menmen, det är ändå skönt på ett sätt att få nya låtar, att fixa till dom och ha nya o bra som man faktiskt lyssnar på?

Men nu kom Lehandro tbx och vi ska sätta på filmen!

Kyssar!
___



poster.jpg




Inga kommentarer: