fredag 11 mars 2011

Fredag (hela dagen, eller vad tycker du Anton ;) )



DAGEN (om allt går enligt planerna...)


Passa Olle tills Micke kommer hem, det blir runt 3 - tiden.

medan det så ska jag

* Duscha
* Platta håret
* Packa väskan (om jag ska slagga hos Lehandro)
* Sminka mig, klä på mig och allt sådant

Sen när Micke kommer hem så drar jag till den mest underbara på denna jord, Lehandro.

Han ska hjälpa mig att fixa min Ipod, senare så ska han, jag, Berto (hans brorsa för er som inte har fattat det), Belen och Grecia dra och käka Pizza, fett myysiigt!! :D
Och som sagt, jag hoppas på att jag får sova hos honom, för jag tänker tvinga han till att antingen kolla klart på Boog och Elliot, och sen vill jag kolla på de tre sista Star Wars filmerna! :D

1 kommentar:

Niffe sa...

Ville bara önska dig en trevlig dag :D Kram!