torsdag 10 mars 2011

en vanlig torsdag

Moooorsniing alla glada!

Älsklingen min drog nyss hem, enligt mig så har vi haft det massa mysigt! Först så städade jag medan han duschade, sen så började vi kolla på Boog & Elliot 3 :D Fast sen så somnade han, så stängde av filmen (för han vill också se den) och så satte jag på Desperate Housewives :D Fast jag stör mig ganska mycket just nu, det är värsta hacket mellan episode 10 och 11, blir skitsur!!  men men, det lär väll gå i alla fall ^^
Sen vare dags att äta, o efter maten så låg vi i sängen och pratade och myste typ :D Sen vare dags för han att dra hem, alltid lika tråkigt.. :( Om jag fick bestämma så skulle jag vilja att han var med mig hela tiden *GeneradGubbe*

Nu så smsar jag med lite random folk och väntar på att min kära vän Herman ska ringa :D

Inga kommentarer: