onsdag 2 februari 2011

Mysig dag!

Dagen började med att jag lämnade Olle på dagis, o sen blev det hem o duscha :D stog där en timme typ, sjuukt skönt! :D haha

Sen vare dags att åka till skolan o på bussen dit så fick man sällskap av William :D
När vi kom dit så va det lunchkonsert, och det va en riktigt najs låt ägnad åt SL, haha!

Men vi kollade på konserten ist för att ha lektion, så det blev ingen grafisk kommunikation för våran del, haha :D Lunchrast i 2 timmar, som ni vet så kollade jag på när Herman spelade, och gud vad rädd jag vart!

Samhällskunskap sen, vi fick reda på att nästa vecka på tisdag så ska vi på rättegång, woop woop!
Är faktiskt lite taggad till det, ska bli sjukt intressant!

Efter SH så följde jag med Lehandro in till stan för att köpa hörlurar, o det va massa mysigt :D
Tyvärr så går tiden alltid för fort när den inte borde göra det, men Lehandro är så gullig så han åkte tåg hela vägen till Märsta :D underbar grabb det där, haha :D

Nu så blir det att kolla på lite vänner, o sedan borde jag börja med uppsatsen!

Tjiingeling!

Inga kommentarer: