måndag 28 februari 2011

jag har trååkigt

TJEJTEST  2011
Vågar du inte, är du feg
- okej ! 


DU
Du heter - Felicia
Ditt humör just nu - Pirrag, glad
Du har just nu på dej -  Tröja, bh, trosor, byxor, strumpor, skor :D
Du älskar färgen- ROOOOSA!
Du älskar maträttaen - Tacos & Sushi

Din favoritdag skulle se ut såhär - Vaka upp brevid den jag älskar, mysa med den, kanske hitta på något, sen sova tsm igen (yy'

KÄRLEK

Du är tillsammans med någon - jaföffan :D
Du har varit det detta året - jeppjepp :D
Du är kär i någon - ohhja :D
Du älskar att vara kär - Både och

VÄNNER & FAMILJ

Du har många vänner - jofan ;)
Du har en stor familj -  jadå ^^
Din familj gör minst en familjeresa varje år - njae, vi har stugan i Björnrike och i Norrland, annars inge spec ^^
Du älskar dina vänner & din familj -  men gud ja!
Du finns där för dem - alltid, alltid alltid!

ÖVRIGT
Ditt favoritplagg är - mjukisar och mysig tröja :D
Natt eller dag  - NATTuggla föffan!
Singel eller förhållande - Förhållande (A)
Kompisar eller familjen - kan inte välja mellan två underbara ting. Mina kompisar är min familj (dem som står mig nära d vill säga)
Handboll eller fotboll -  fotboll
Stockholm eller Göteborg - STOCKHOLM FTW!

Inga kommentarer: