fredag 18 februari 2011

Hur smart kan man bli?

Tjenixen allihopa!

Sämst bloggning igår & idag, men det var först och främst för att jag var upptagen igår, och sen när jag kom hem och packade upp min väska så hittade jag inte min laddare till datan, jippe? Så nu sitter jag och bloggar från min iphone, tack för att den finns! Haha ;)

Igår efter skolan så drog jag Herman, Lehandro och Micke till Stinsen, första stoppet blev donken :D fast jag hade inga penagar med mig, illa! Tur att man har en kille som man kan sno pommes ifrån ;) efter det så drog vi till Stadium, Herman hade massa pengar på ett presentkort som han ville bli av med, så han köpte azum mjukisbyxor och sen så hade han typ 100:- kvar att spendera, och han vägrade att köpa en t-shirt så han köpte massa dextro energi choklad grejer haha :D men dom va gooda :d sen så satt vi där och muppa och efter det började vi att dra oss hem :D Micke och Lehandro hoppade av vid rotebro, as usual, fast jag och Herman fortsatte mot Märsta. Fast i rosersberg så va vi tvugna att åka buss till Märsta, det va ngt växelfel ..... -.- sl asså!! När vi kom dit så kom en man fram till oss och sa att han hade väntat där i över en timme, lite lagom kul att höra, jag hade bra tygskor på mig, så efter typ 3 min så började jag att tappa känseln i mina fötter, yeah! Efter 30 min så kom en buss och jag vägrade vänta mer så jag och Herman sprang mer eller mindre dit, pch vi kom på först, haha! Det var verkligen kaos där, helt sjukt stört! Sen när vi kom till Märsta så gick vi till Herman och värmde våra fötter haha :D och efter det så va det dra för mig att dra hem :(

Väl hemm så satte jag på "Mamma Mia" ABBA filmen ni vet ;) och sen så somnade jag på direkten när den var slut :D


Idag så vaknade jag vid 10, och jag började att städa rummet då, och vid 12 så va jag klar :D nu så ska jag skriva klart här sen blir det att fixa mig och sen dra till skolan och hämta min laddare, och sen ska jag dra till Herman :D

Sååå, kysshej!

Inga kommentarer: