söndag 20 februari 2011

Hemma igen efter en härlig helg :D

Kom nyss hem från Lehandro, oo shiit vad jag tycker att vi har haft det mysigt :D
Idag så vaknade vi, han låg och halvsov och jag kollade på Simpssons och sen på Arthur (barnpogrammet ni vet, "man kan vara som man är heey, bara vara som man är, men ändå leeeva tillsammans" ) haha :D
Sen gick vi och t frukost :D Han kollade sedan på något pogram medans jag baxade hans data och kollade bloggar och fixade med mitt lag :D

Sedan efter att vi hade gjort massa typ så satte alla förutom hans mamma sig i vardagsrummet och vi började kolla på "Ensam Hemma". haha, sjukt rolig film, har aldrig sett den innan :'D haha, skithärlig!


Sen efter det så kollade vi på En natt på Museet , och sen drog jag hem.. :( Tack för två jääätteemysig dagar med dig, du är hur bäst som helst! :D <3 <3 <3


Nu blir det att kolla på Big Brother, woop woop!


Någon av er som också kollar på det? 

1 kommentar:

Anonym sa...

kollar du på BB på tv eller på datan ? om du kollar på datan kan du länka då ? :)