söndag 27 februari 2011

Här kommer det vi gillar allra mest, eller vad säger du Frida ;)

Tjejlistan

1. Har du ett par rosa string? - yesyes
2. Vem var den senaste du pussade? - Lehandro :D
3. Vad har du för bhstorlek? 75C
4. Trivs du med det? -  vill ha större boobiiies
5. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? - haha, shit pommer, som om jag vet det :O
6. Gillar du nån nu? - oom jag gör!
7. Vad gjorde du inatt? - knulla.. haha, nej men sov, kollade på film, pratade :D
8. Och i förrgår natt? - soooov :D
9. Vad gör du innan du ska sova? - smsar
10. Kan du prata med din mamma om allt? - jodå :D
11. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? - jaa, men kan inte bli gravid på typ 2 år till!!
12. Har du varit gravid? - hell to the no!
13. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? -assoo.. jag tycker jag är lite för ung för det..?
14. Choklad eller glass? -choklad OCH glass? :D
15. Push-up eller T-shirtbh? - Push up <3
16. String eller hipsters? - string baby
17. klackskor eller gymnastikskor? - klackskor
18. Kjol/klänning eller jeans? - jeans

Tio saker om ditt liv
1. Har du nånsin varit kär? - Ja
2. Tror du på kärlek? - inte innan Lehandro, hell yeah att jag gör det nu!
3. Har du gjort något du verkligen ångrar? - ja.
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - näähij 
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? -let's hope I haven't
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - neeeeeeeee
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom/henne? -Har typ bara älskat en, och den säger jag det till baje dag :D
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - jag var det. Men går ju prima skinka (jepp jepp) nu!
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - har jag säkert haft ;)
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - vet inte.. tror inte det?

Tio Har du nånsin
1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut? - näpp
2. Har du nånsin velat ta livet av dig? - tanken har slagit mig. Och sen slog jag tillbaka.
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - jofan
4. Har du hoppat bungy jump? - nepp, men en grej jag vill göra :)
5. Har du nånsin varit med i en olycka? - jo
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? - neeeeeej :O
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - hihi, ohhja!
8. Har du nånsin gått på bio ensam? - hihi, nejj vad hemskt det skulle vara :$ 
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? - jaa
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? - ohhyes 

Tio Känslor
1. Saknar du någon just nu? - jajjemen
2. Är du glad?- Glad SOM FAN!
3. Är du fundersam? - ska tänka på saken...
4. Är du uttråkad? - inte så värst
5. Är du tysk? - Hitlers barnbarn.. haha, nejj, typ helsvenne banan här
6. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - neeeeiij
7. Gillar du någon just nu? - har för mig att jag har svarat, am aah, mer än gillar :D
 
Om dig
1. Hur mycket är klockan just nu? - 15.53
2. Namn? - Felicia
3. Vart bor du? - sugtuna 
4 Hur många barn vill du ha? - inga eller två
5. Vill du gifta dig? - inte för tillfället
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? - skruvar
7. Har du ätit sushi? - favoriten
8. Favoritglass? - kul eller mjukglass :D 
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - har inte räknat alla flingor


Skulle
1. Skulle du vilja vara längre? - JA! hatar min längd.. :(
2. Skulle du vilja väga mer? - NEJNEJNEJ
3. Skulle du vilja ha sex nu? - dom som känner mig vet atat jag vill ha det hela tiden.. ;) hihi, nej men faktiskt inte, är mer sugen på att mysa.. :$
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? - ja. Haha, men nej :D

Kan
1. Kan du röra på öronen? - hihihi, aaah :D
2. Kan du slicka dig på näsan? - borde jag vilja :O
3. Kan du kolla i kors med ögonen? - hihi jaa :D
4. Kan dina föräldrar lita på dig? - jopp snopp
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - inte ens när jag sover :') 
6. Kan du va på en fest utan att dricka? - klart jag kan :D
7. Kan dina vänner lita på dig? - självklart!
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? - JAG HAR REDAN EN PIERCING :'D
9. Kan du suga? - bäst på att suga sugrör :D
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - haha nej, typ inte ;)

Har
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? -en liten vit lögn här o där (aa'
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - ja :D
3. Har du syskon? - yes
4. Har du ljugit på någon fråga ? - nääh :D eller har jag...?
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? - jaa.. :(
7. Har du pussat någon som är fyra år äldre?  japp
10. Har du haft sex med någon som är två år äldre? - Yesbox  
11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - neeiish

Vem
1. Vem älskar du? - Lehandro, min familj, mina vänner, dom som verkligen betyder något och finns där för mig
2. Vem kan berätta allt för dig? - alla som känner att dom vill lätta på hjärtat :D <3





2 kommentarer:

Fridha sa...

Ohhja det er beest :D

Anonym sa...

Du missade att svara på näst sista frågan på :"Har" Var det något menat med det? eller missade du helt enkelt den frågan?