tisdag 15 februari 2011

Dagen idag!

Tjeniiixen!

(haha, wtf? xdd )

Idag så har det vart azum, riktigt härliig daag! :D skolan va chiiiill, kollade på film, jobba matte, skrev ner lite på sh :D Sen så åkte jag med Lehandro hem o pluggade spanska, o sen gick jag, han hans brorsa Berto och han lillasyrra för att keeka pizza, aazzuumm! Sen så gick vi hem till dom igen o så spelade vi super Mario, wiie :D
Sen när jag skulle hem så följde Lehandro med mig äändå till Väsby, wiie :D söt pojk det där :D

Imrn så blir det att träffa Belen, har inte sett kvinnan på ett tag (förutom en snabbis idag) :D vi ska fika o hon ska shooppaa! själv måste jag spara pengar, buuhuuuu!! :'( menmen, vi kommer att ha det riktigt häääärligt!

Och du, om du läser det här, jag tar med mig kameran, just so you know sexy ;)


Kyssar!

Inga kommentarer: