fredag 4 februari 2011

Arlande - sky city

Just nu så sitter jag antagligen på Arlanda och käkar antingen på donken eller så har jag köpt en smoothie på Naked Juice Bar, det får ni veta senare, haha =D

Mitt tåg går 12.04, och jag kommer fram till Rättvik runt 3 tiden, hoppas bara att det inte blir förseningar eller liknande... :o På tåget så kommer jag att få sällskap av min kära fader som åkte ner till stockholm igår för att kolla på årets kock finalen :D Så slipper åka ensam :p Tror att vi kollar på någon film, eller så kommer han att sova och jag att kolla på vänner ;)

Juste, idag kommer det nog att vara dålig uppdatering, för jag åker som sagt tåg, och vi får se om jag hinner med ett morgoninlägg, men annars så kan det nog inte vara så mycket inlägg förutom några tidsinställda som jag lägger upp :D Så ni behöver inte ora er, eran dag är räddad, haha ;D

Kyss!

Inga kommentarer: