måndag 17 januari 2011

Mitt huvud kommer sprängas!

En av de drygaste o jobbigaste sakerna som finns är att när man skriver långt och verkligen detaljerat till någon är när man får ett kort svar tillbaka, typ okej. Usch! sånt kan man erkligen bli sur för, det finns typ inge mer irriterande.. Blääsh..

Idag vare skola, först engelska, vi (jag, Frida & Josse) hade redovisning om Wales, sen så följde jag o Micke med Lehandro till tandläkaren för att vi inte hade någon lektion :D När han va klar så drog vi till Donken, och dom två hade typ skitkul på Barnavdelningsgrejen. Det va typ en hinderbana o grejer där, och dom höll på skitmycket o gjorde illa sig hela tiden typ, haha!

När vi kom tillbaka till skolan så hade vi Svenska, vi satt o gjorde ingenting, sen så drog jag hem :)
På bussen hem så fick jag världens huvudvärk typ, o den har fortfarande inte släppt.. Illa..


Aja, imrn är det nytt Schema, börjar 09.35 med Svenska, jippie?

Inga kommentarer: