tisdag 18 januari 2011

It's my life


TEST OM DITT LIV


Barndom

1.Hade du en svår uppväxt- Neiish
 2.Har någon när och kär lämnat dig från barndomen- jaa
3.
Vilken var din första kompis- Markus tror jag
4.
Är ni fortfarande kompisar- nee... :(
5.
Hade du något husdjur- jajjemen
6.
Isåfall vad- Kissemjaauuw
7.
När föddes du- 16 Juli 1994
8.
Var föddes du- Löwet
9.
Vad döptes du till- Rut Felicia Hafström Tidén


Vänner

1.Har du någongång lämnat en vän- jaa
2.
Har du många vänner just nu- jajjemen
3.
Vad heter din/dina bästa kompisar- har väldigt många ra kompisar, Men Jennie är nog den som står mig aldra närmast
4.
Är du sårad av någon just nu- mjaa...
6.
Vem längtar du mest efter - V'nnerna som jag inte har träffat på år o dagar!



Hat

1.Hatar du någon- inte hatar, men ogillar
2.
Hatat någon- Verkligen
3.
Har du sagt till någon någongång att du hatar den- haha, oom jag har ;D
4.
Och menat det- självklart :D

Kärlek&sex

1.Är du kär- JeppJepp
2.
Har du varit kär- jaa
3.
Isåfall hur länge sen var det?- Är det just nu :D
4.
Är du singel- nepp
5.
Isåfall vill du ha en tjej/kille- Har redan en :D
6.
Känner du dig desperat- neej :o
7.
Är du oskuld-  neeiish
8.
Isåfall vem vill du först ha sex med- har ju redan haft det :o
9.
Har du ofta sexdrömmar- hahaha, oom jag har... ;)

lycka

1.Är du lycklig just nu- jeppjepp
2.
Vad gör dig lycklig- Vännerna, Lehandro, Familjen, SOMMAR, småsaker i vardagen :D
3.
Vet du någon som är mindre lycklig än dig just nu- jaaa... :/

Inga kommentarer: