lördag 15 januari 2011

did you knooow?

Visste du..
att jag vill ha -  chips & en utlandsresa
att min senaste kyss -  var idag
att jag lyssnar på - musik
att jag pratar - hela tiden om allt och inget
att jag ogillar -  lögner och duma personer
att jag avskyr när folk - ljuger och försöker göra saker dem inte borde
att kärlek är - något jag upplever just i detta nu
att jag gillar att - vara med kompisar och hjälpa dem när de behöver det och alltid finnas där
att jag alltid kommer att - min perversa humor
att jag är hemligt förälskad i - Lehandro, fast det är inte hemligt.. :$ 
att sist jag grät var - igår?
att min mobiltelefon är - väldigt viktig för mig!!
att när jag vaknar på morgonen -  så vill jag ha någon bredvid mig
att innan jag går och lägger mig - tänker jag på allt och inget
att idag har jag - haft hur kul som helst, och fått ur mig bra saker!
att jag just nu tänker på - hur trött jag är 
att ikväll ska jag - mysa med Buuullään! (belen)
att imorgon kommer jag - ha massa kueäl!
att i övermorgon kommer jag - vara depp över att det är söndag
att jag hoppas - att jag kommer lyckas på provet på måndag!!


Har du
någon som förstår dig? - jaa :D
någon som du saknar? - guudja!!
någon som du hatar? - inte hatar, men gillar mindre..

Vem
vem kramade dig senast? - Belen :D
vem kramade du senast? - samma ?
vem ringde dig senast? - Micke
vem ringde du senast? - Herman
vem var hemma hos dig senast? - Lehandro :D
vem var du hemma hos senast? - Bääläään :D
har du några kärleksproblem? - inga problem såvitt jag vet :D

Jag
svär ofta? - kanskÄ
sjunger i duschen? - ALLTID!!
skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - hhahahaha, har faktiskt haft det en gång.. :$
skrattar åt dina egna skämt? - hahahah, ooom jag göööör!! :D 


RAAWR!

blir att fortsätta leka nurå.. hehe ;D

skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? - troligen inte?

Inga kommentarer: