söndag 23 januari 2011

dålig uppdatering, yes, but don't hate me ;D

I fredags så hade vi redovisning av vårt grupparbete som handlade om Sexmissbruk, och det gick finemang tyckte både vi och läreren, wuuhuu!!

Efter det så drog jag em och hade med mig Frida som Sällskap, och väl här hemma så satt vi o spelade Super Mario, vi eeger på det, hihi :D

Sen va det dags för henne o dra, o senare på kvällen så kom världens bästa hit (Lehandro) :D Vi spelade oxå super mario o vi kollade på vänner o lite annat grejjs  :D
Sen när vi skulle kolla på trassel så somnade jag efter 5 min så vi bestämde oss för att sova (eller, aah, han ville inte vara vken ensam, haha)

Sen igår så drog han runt 1, och då drog jag + familjen till mormor o morfar för att fira morfar :D
Sen så drog vi iväg på resturang för att överraska morfar :D

Han trodde att det bara va han och mormor som skulle ut o äta, han trodde att alla andra var upptagna, men på resturangen så va typ hela släkten o massa vänner till honom där, typ 50 pers, haha :D Han blev så överraskad så han började nästan att gråta :'D

Sen när vi väl kom hem så la jag mig i sängen med massa naturgodis & cola och kollade på Vänner :D
Snart klar med säsong 2 nu :D  Och nu kollar jag oxå på det, haha :D

Senare idag blir det att träffa emma, jääiij :D

Kysshejj!

Inga kommentarer: