torsdag 27 januari 2011

Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

Jag var förut ganska så kräsen vad gäller killar, hade värsta kraven på hur dem skulle se ut.
Jag vill såklart inte att dem ska se ut som skit, men jag har ingen riktig stil på utseendet. Innan så var det mörka ögon, långa, muskliga, tydliga käkben, lixom, se bra ut. Men nu är jag mer intresserad av hur han är. Fast det är fortfarande några saker som är viktigt i utseendet tycker jag:

* Längre än mig!!
* Tydliga käkben (man ska se dem)
* Fina ögon
* Plus för magrotor, snygga arm-, rygg och benmuskler

Det som slår allt är när en kille är gullig mot en, och här är några saker som jag tycker är viktigt:

*   Komma fram och bara krama en
* Våga hålla handen offentligt, visa att han inte skäms
* Att  han är öppen med sina känslor
* Killar som inte spelar något, utan verkligen är äkta


_____

Som tur är för mig så behöver inte jag leta efter den perfekta killen, för honom har jag redan :D


Inga kommentarer: