söndag 16 januari 2011

ÄNTLIGEN KAMERA!

tjoouue :D

Dålig uppdatering i helgen, men har vart värryy upptagen :D

Igår va jättemysig!

Först så kollade vi på filmen 127, den va sådär, hemsk o lite äcklig.. :/ Och sen så kollade vi på V for Vendetta... Första delen söööög, sen blev den lite bättre, SOM TUR VA!

Ingen av filmerna va riktigt bra, men men, jag hade jäätte mysiig iaf!!

Jag, Lehandro, Belen, Jonas, Micke, Axel, Grecia & Irena satt ihoppackade i 2 soffor & 1 fåtölj, hihi :D

Idag så åt vi pizza till frukost, och jag gjorde mig iordning i drog iväg till Lehandro :D så nu sitter jag här o bloggar o kollar på vänner, ska typ dra hem 20 min, buhu.. :(

Blir att göra massa plugg då...


  • Engelsa grupparbete
  • Svenska referat
  • NK till prov imrn

Btw, har fått låna en sladd av Belen till min kamera, så sen kommer MASSA bilder, värsta bildbomben!! :D


Kyssar! <3


Inga kommentarer: