söndag 9 januari 2011

Allt har en mening, det sker av en anledning

Igår så började jag att kolla på Stolthet och Fördom (inte den med Keira Knightly (?) , utan den med Collin Firth (?) )

Så underbar film, jag gillar den verkligen! och jag gillar att den är såå låång härligt härligt :D

Jag Pratade med Belen igår på sms, och vi har väääärsta planerna asso! haha :D
Men det får ni inte veta nu *Lipar*
Meeen, kuul kommer det att bli! :D

Sen så idag så hade jag fetaste problemet med att vakna, känns som om jag kommer ha det imrn också?

Menmen, igår så åt jag 4 klubbor & 1 Caffe Couler (ingen aning om hur det stavas) och idag inget, så har gått runt och skakat och ibland så svartnar det framför mina ögon.. skitläskigt!!
Fast, när man inte äter på ett tag bli man ju så hungrig så att man käner sig mätt när man väl ska äta, right?
bläbläblä...


Imorn börjar skolan, tråkigt nog.. :/ Men vad ska man göra, och hörni, SNART ÄR DET SOMMAR!!!!! :D

Det kommer bli kul att träffa alla i klassen/skolan igen , men framför allt Frida o Josse som jag inte har träffat på hela lovet.. :( ILLA!!!!

Och imrn är det måndag = Lehandro kommer heeem :D wiewie, ii liike!! :D

Kyssheej ! <3

1 kommentar:

Fridha sa...

MYCKET ILLA!!! <3 <3 <3