tisdag 11 januari 2011

11/1 - 11

tjotjo !

Sitter och ska ha matte nu, men ar inga matteböcker eller något då jag glömde min  nyckel hemma, illa!
Menmen, what to do!

Samma sak på Datakunskapen, kunde inte göra något eftersom att min data är cp och har INGA program typ. jääij?

skit!!

Men ska gå till inlife idag och säga hur datan är, och jag har lixom haft problem med skiten i typ flera månader så kommer jag att få en lånedata nu, och sen ska jag få en ny dator (hoppas bara att den fungerar!!)

Snart har vi lunchrast, och då vet jag inte riktigt vad som händer, ska lämna datan, det är det enda jag vet :p fast vi hittar alltid på något random att göra, haha!

Sen är det idrott, och sen spanska.. får se om man går på den...


Emma bajjs ska jag träffa sen, trevligt trevligt :D


gammal bild på oss...

Inga kommentarer: